diumenge, 24 d’octubre del 2010

Carla presenta el bloc i conta una anecdota



Hola  soc Carla i vuic presentar-vos el nostre bloc, que formem Sara ,Joan ,Claudia i jo.Us vaig a contar el que vaig fer ahir ,vaig anar a la comunio de la meua cosina Claudia, la veritat que el que mes aburrit va ser la ceremonia .Despres va se el millor el menjar ,perque tenia molta fam i sed,va estar molt be pero al principi vaig agafar una cosa que duia beicon i un dàtil dins buagh! A mi no em va agradar gens ni mica, perque dolç amb salat no m´agrada .Despres estiguerem en un parc, que havia un xiquet de la familia de Claudia, que em va deixar el seu monopati ,``que casi em mate´´pero al fi o vaig dominar-ho i va ser molt divertit . Al final de la festa ens varen donar una bossa amb moltes coses, com en totes les festes ,per exemple ``aniversaris, halloween,bodes,bateigs.. etc.A continuació, el meu oncle em va comprar un patinet super  xulo en Decathlon que es de color morat i te un fre en la roda per seguretat,el patinet me´l devia el meu oncle, perque encara no m´havia comprat el meu regal d´aniversari.A la nit vaig anar al xalet dels meus oncles a jugar una estoneta amb Sara i Paula que son les meues cosines ( aci us pose una foto),ahi varem sopar un poquet unes barretes de peix .A les nou de la nit ens varem anar a casa i com encara la meua germana i jo teniem fam la mare ens va fer altre sopar que jo vaig prendre una tostada amb tomaca i formatge. Abans d´anar-me al llitvaig vore un partit de futbol amb el meu pare en la televisió ( es clar que el meu pare no em deixaba vore els dibuixos.

1 comentari: