dilluns, 25 d’octubre del 2010

Cap de setmana de Sara

Hola sóc Sara i vos vaig a contar el que he fet el dissabte. Em vaig despertar i sense que la meva mare se n'adonara, vaig agafar la nintendo. Quan jugava tranquil·lament, va vindre a meva mare i va dir que me'n baixara. Quan estava baix vaig desdejunar i desrpés em vaig ficar a fer tots els deures de la setmana. Quan em vaig alçar per agafar una cosa, em vaig tropeçar amb "Rosita", la meva tortuga, que per sort no es va assabentar. Després d'això em vaig ficar a jugar a l'ordinador per després dinar. En acabar, vaig veure una pel·lícula i vaig acabar el deure pendent.
Després de tot això la meva germana va proposar anar al "pollo campero" i jo vaig acceptar. Soparem creïlles, ars de ceba i de pollastre. En acabar anarem cap a casa i en arribar anàrem al llit. Jo no feia més que pensar en que el proper dilluns Júlia tornaria a l'escola.

1 comentari:

  1. Sara, m'ha encantat el teu cap de setmana, pero jo si fora tu, la proxima vegada el faria una mica mes llarg.
    Encara aixina,felicitats, has escrit un cap de setmana xulissim!!
    Lucia Pascual

    ResponElimina