dimarts, 28 de desembre del 2010

estic malalt

Hola soc Joan i estic tot el nadal malalt.
Em fa mal el cap i no deixe de estornudar,ademés he de prendre unes medicines asqueroses.Demà vaig al metge per a saber el que em pasa.Tinc cita a les 9:30 haure d´alçarme a les 8:45 i no es que m´agrade molt alçarme prompte i menys en nadal.
Ah!! sabeu que m'ha regalat el "pare noel"????

un puzzle de 1000 peces,un llibre de Geronimo Stilton ,un sueter de rombes,un MP3,el monopoli i el camp de futbol playmobil.M´agraden molt tots els regals encara que el meu pare senpre ens guanya a la meua mare,la meua germana i a mi al monopoli.
Tinc moltes ganes de que viguen "els reis".
També de vore-vos a tots.                 



                                                  bon nadal   joan

4 comentaris:

  1. espere que het recuperes pronte per disfrutar tots el nadals o perlomenys els que queden com jo o mes adeu joan

    ResponElimina
  2. Joan espere que et recuperes prompte,i que per lo menys pugues disfrutar de lo que queda de nadal,bueno espere que asistisques a classe el primer dia i que et trobes millor.ESTELA

    ResponElimina
  3. Que te recuperes i espere que vingues el dilluns a l'escola jo el divendres no vaig per que m'hen vaig a la neu i ami me an regalat un MP4 .Bessos i bon nadal

    ResponElimina