diumenge, 12 de desembre del 2010

El meu cap de setmana

Hola soc Sara i vos vaig a contar el meu cap de setmana.
Jo estava en el meu llit com sempre, fins que la meva germana cridara a ma mare per a que ens baixarem a desdejunar. Ma mare li va fer cas, cosa que a mi no me feia. Ens varem ficar en el sofà esperant que ma mare fera el desdijuni. Despres varem des desdejunar cereals, llet i tostades amb mermela. Quan vaig acabar m'hen vaig anar a jugar a la golfa, vaig jugar amb l'ordinador, vaig descobrir un joc nou que sanomena Jane's hotel. Despres vaig llegir un poquet del llibre de la biblioteca. Despres varem menjar macarrons. Quan varem acabar varem vore un poc la televisió. La meva mare ens va dir que ens vestirem, el pare ens va baixar la roba. Quan ens varem vestir varem agafar el cotxe de la mare i varem anar al casa del meu cosi per que era el seu aniversari. Quan  arribarem a sa casa varem vore videos de risa i  jugarem a jocs. Despres estavem agotades aixina que es varem anar a la nostra casa. Varem anar al llit vaig llevar-me les arracades i em vaig dormir.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada