dimarts, 23 de novembre del 2010

M´HE FET UN ESGUINÇ I HE ANAT A UNA FESTA


Hola : us vaig a contar com va ser aquell accident del meu esguinç tonto, que m´ha pasat en la mà .Jo estava fent els deures, mentres el meu pare ,que es un bajoca,estava posant la cama damunt de la taula.Quan per-fi havia acabat els deures ,tenia que botar per damunt d´ell perque no em deixava pasar i...pataplafffffffffffffffffff nyac,pum,oiiiiiiiiiiiiiiiiiii,que mal que em vaig fer  i a mes tota la vesprada en l´hospital. Al dia següent ,em trobava un poc millor ,bé,  me ho vaig passar genial. Anarem a l´aniversari  de Esther la amiga de la meua germana Mar  ,que viu en una casa que esta en front d´una sequia que perteneix  a l´Albufera. 
CARLA                                  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada