dilluns, 1 de novembre del 2010

el dissapte de Carla

HOLA SOC CARLA I US VAIG A CONTAR EL MEU CAP DE
SETMANA ,PER LO DIVERTIT QUE VA SER.


Em vaig alçar, i vaig desdejunar unes tostades amb formatge blanc, i un cafe ben ben claret .A continuació em vaig posar a fer deures com sempre ,i com tinc una audició dins de poc ,vaig anar a casa de la meua avia a tocar la flauta travessera  amb el meu avi, i despres de dinar arròs al forn , vaig fer un poc de solfeig  .Abans d´anar-me´n ,vaig jugar amb la meua cosina Sara  .Vaig anar-me´n a casa a descansar un poquet avans de la nit de HALLOWEEN ,(que per que siga una festa de Americana no pasa res ) .Jo hem vaig preparar la meua disfressa , que he posat una foto molt xula de quan estic en la festa, que va estar molt be ,(doncs la varem  preparar  en la  finca el meu vei Toni). Quan va començar la festa varem anar per totes les portes de les cases demanant caramels i la meua germana i jo  varem aconseguir un muntó de llepolies.Despres el millor la festa va ser l´entrada la varen fer super autentica ¡ guau ! La varen fer amb cotó , pero en la festa pareixien unes telaranyes. Varen possar-nos uns entrepans amb pernil i formatge pero jo sols vaig veure .Ens varem divertir perque varem posar uns jocs molt guais, per exemple (el mocador ,la carrera de ou amb cullera,i un joc molt violent que es varen inventar que era una pilota que quan la votaves feia llum i teniem que seguir-la  i varen haver molts ferits).Varem jugar un poc ,i ens varem anar a sopar a ma casa i a dormir.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada